ابزار تبلیغاتی «ایوند»

هدف: افزایش بازدید کننده صفحه رویداد شما 

توضیحات: باید به خاطر داشت که ایجاد یک صفحه‌ی رویداد، الزاما برای صفحه‌ی شما بازدیدکننده نمی‌آورد. بهتر است اقداماتی در جهت بیشتر دیده شدن رویداد و اطلاع‌رسانی آن انجام بگیرد.

روش استفاده تبلیغاتی ایوند:

  1. به پیشخوان مدیریت بروید.
  2. از منوی سمت راست، روی گزینه‌ی «ابزار تبلیغاتی ایوند» کلیک کنید.
  3. در زیرمنوی باز شده، روی «سفارش تبلیغات» کلیک کنید.
  4. ابزارهای تبلیغاتی دخواه خود را انتخاب نمایید.

انواع ابزارهای تبلیغاتی:

  1. اسلایدر: نمایش بَنِر رویداد شما در صفحه‌ی اصلی ایوند یا صفحه‌ی رویدادها در مدت زمان «یک شبانه‌‌روز» انجام می‌شود و شما می‌توانید تعداد روزهای مدنظر خود را انتخاب کنید.
  2. رویدادهای مشابه:‌ رویداد شما در روز انتخابی و در رویدادهایی که با موضوعات مشخص قرار دارند٬ قابل مشاهده است. اگر رویداد شما وبینار باشد در تمامی رویدادها و اگر رویداد حضوری باشد٬ تنها در شهر برگزاری رویداد به نمایش در میاید.
  3. ایمیل هدفمند: ایمیلی که مختص اطلاع‌رسانی رویداد شما است، برای افراد علاقه‌مند به حوزه‌ی رویداد شما ارسال می‌شود.
  4.  پیامک هدفمند: پیامک حاوی نام رویداد شما و لینک ثبت‌نام آن برای کاربرانی ارسال می‌شود که به حوزه‌ی رویداد شما علاقه‌مندند.
  5. شبکه‌های اجتماعی ایوند: نمایش تصویر بَنِر رویداد شما، تاریخ و زمان رویدادتان و لینک صفحه‌ی رویداد شما در شبکه‌های اجتماعی ایوند منتشر می‌شود که از دنبال‌کننده‌هایی تشکیل شده است که با ایوند و صنعت رویداد آشنا هستند.
  6. تبلیغات با هدف‌گیری مجدد (Retargeting): بنرهای رویداد شما در ابعاد مختلف طراحی می‌شود و در سایت‌های مختلف، به کاربرانی نمایش داده می‌شود که قبلا صفحات رویداد مشابه رویداد شما را روی وب‌سایت ایوند بازدید کرده‌اند. زمان مناسب شرع تبلیغات:حداقل سه هفته پیش از رویدادتان

جزئیات سفارش های پیشین و فاکتور: از پیشخوان مدیریتی، گزینه «ابزار تبلیغاتی» و سپس «سفارشات قبلی» را انتخاب کنید.

مشاوره رایگان تبلیغات: تماس با ما

شما از این راهنمایی راضی بودید ؟