سوالات متداول شرکت کنندگان

1- چطور به «ایوند» اعتماد کنیم؟

«ایوند» نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز تسعه تجارت الکترونیکی را دارد که علاوه بر وجود بیش از 81000 شرکت‌کننده و 25000 برگزارکننده و همین‌طور سازمان‌های معتبری که مشتری ما هستند، نشان‌دهنده‌ی اعتبار ایوند است.
2- در مورد جزئیات رویداد مورد نظرم سوالاتی دارم اما شماره تماس یا ایمیلی از برگزارکننده در توضیحات رویداد نیست. چه کار کنم؟

شما می‌توانید روی دکمه «تماس» در زیر لوگوی برگزارکننده در صفحه رویداد کلیک کنید و سوالات خود را برایشان بنویسید. همچنین می‌توانید «راهنمای ارتباط با برگزارکننده» را مطالعه بفرمایید.
3- من بلیت یک رویداد را خریدم، پول هم از حسابم کم شده اما هنوز ایمیلی دریافت نکرده‌ام. خرید من انجام شده؟

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه بلیت‌های من از خرید خود اطمینان حاصل کنید. اگر در ان قسمت هم بلیتی نبود، در اسرع وقت با «ایوند» تماس بگیرید تا مشکل بررسی شود.
4- آیا امکان خرید بلیت بدون عضویت وجود دارد؟

برای رویدادهای حضوری نیازی به عضویت در «ایوند» نیست. اما برای رویدادهای آنلاین (وبینار)، حتما باید در ایوند ثبت نام کنید.
5- چطور می‌توانم از برگزاری رویداد های دلخواهم آگاه شوم؟

با دنبال کردن برگزارکنندگان رویدادهای دلخواه‌تان، در آینده از طریق ایمیل از سایر رویدادهای آن‌ها با خبر خواهید شد.
برای این کار باید در صفحه‌ی رویداد، روی گزینه‌ی «دنبال کن» در زیر لوگوی برگزارکننده کلیک کنید.

همچنین شما می‌توانید موضوعات مورد علاقه‌تان را به حساب کاربری خود اضافه کنید تا ایمیل‌های هفتگی ایوند را در رابطه با رویدادهای مورد علاقه‌ی خود دریافت کنید.
6- آیا بعد از خرید امکان کنسلی بلیت وجود دارد؟

چنین مواردی مستقیما از سوی برگزارکننده مدیریت و تصمیم‌گیری می‌شوند. در این خصوص شما می‌توانید روی دکمه‌ی «تماس» در زیر لوگوی برگزارکننده در صفحه‌ی رویداد کلیک کنید و با ایشان در ارتباط باشید.
7- چطور می‌توانم برای شرکت در یک رویداد از کد تخفیف استفاده کنم؟

در صفحه هر رویداد، موقع خرید بلیت، کد تخفیف را در باکس مخصوص وارد کنید. برای اطلاع از کد تخفیف و دریافت آن باید مستقیما با برگزارکننده در ارتباط باشید.
8- چطور می‌توانم به بلیت‌ها و رویدادهای قبلی‌ام دسترسی داشته باشم؟

وارد صفحه «بلیت‌های من» می‌توانید به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

شما از این راهنمایی راضی بودید ؟