سوالات متداول برگزارکنندگان

 آیا ساخت رویداد در ایوند هزینه‌ای دارد؟

 ایجاد رویداد در ایوند رایگان است انشار رویداد های حضوری رایگان میباشد و جهت انتشار رویدادهای آنلاین با توجه به شرایط انتخابی شما برای رویداد محاسبه هزینه انجام میشود.
برای رویدادهایی که از سیستم وبینار ایوند استفاده میکنند با توجه به ظرفیت و ساعت انتخابی شما هزینه محاسبه میشود و برای رویدادهایی که از سیستم وبینار شخصی استفاده میکنند مبلغ ۹۰٬۰۰۰ تومان جهت انتشار رویداد دریافت میشود.

اگر ثبت‌نام در رویداد شما رایگان باشد، کارمزدی هم از شما دریافت نمی‌شود. کارمزد ایوند برای همه رویدادهای پولی ۴ درصد از قیمت بلیت و ۲۵۰۰ تومان به ازای هر بلیت است. برگزارکننده این امکان را دارد که شیوه پرداخت کارمزد را تغییر دهد؛ به صورت پیش فرض کارمزد توسط شرکت کنندگان پرداخت میشود.

چه طور به «ایوند» اعتماد کنیم؟

«ایوند» نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی را دارد که علاوه بر وجود بیش از ۸۱۰۰۰ شرکت‌کننده و ۲۵۰۰ برگزارکننده و همین‌طور سازمان‌های معتبری که مشتری ما هستند، نشان‌دهنده‌ی اعتبار ایوند است.

نحوه‌ی تسویه حساب با برگزارکنندگان به چه شکل است؟

برگزارکننده باید پس از ایجاد رویداد، در قسمت «حسابداری» اطلاعات بانکی خود را به صورت کامل وارد نماید. بعد از انجام این کار -هر زمان که تمایل داشته باشید- می‌توانید روی دکمه‌ی تسویه حساب کلیک کنید تا مبالغ فروش ظرف ۲۴ ساعت کاری به حساب‌تان واریز شود. فاکتور تسویه حساب 1 ساعت پس از اتمام رویداد صادر میشود.

 بعد از درخواست تسویه چه قدر طول می‌کشد تا مبلغ فروش به حساب برگزارکننده واریز شود؟

در صورت عدم وجود مشکل، مبالغ ظرف حداقل ۲۴ ساعت و حداکثر ۴۸ ساعت کاری پرداخت خواهند شد.

آیا این امکان هست که مبلغ ثبت‌نام، مستقیم به حساب برگزارکننده واریز شود؟

در حال حاضر خیر. مبلغ ثبت نام رویداد شما به حساب ایوند منتقل می‌شود و پس از درخواست تسویه توسط شما به حساب‌تان واریز خواهد شد.

 آیا بعد از تسویه حساب به برگزارکننده فاکتور ارائه می‌دهید؟

در صورت درخواست برگزارکننده، فاکتور هزینه‌های خدمات ارائه می‌شود.

 آیا امکان همکاری با «ایوند» وجود دارد؟ شرایط همکاری با «ایوند» چگونه است؟

بله. در صورت درخواست برگزارکننده برای همکاری، فعالیت‌ها و رویدادهای او بررسی شده -و در صورت تأیید- یک جلسه‌ی حضوری بین «ایوند» و برگزارکننده ترتیب داده می‌شود تا درمورد روش‌های همکاری بحث شود.

سایز مناسب برای تصویر کاور رویداد و لوگوی برگزار کننده چند است؟

برای تصویر کاور بهتر است از سایز ۴۰۵*۷۲۰ پیکسل استفاده کنید. برای تصویر لوگوی برگزارکننده هم سایز ۲۵۰*۲۵۰ پیکسل مناسب‌تر است. در صورتی که تصاویر شما در اندازه‌های دیگری باشند، سیستم ویرایش ایوند آن‌ها را به سایزهای فوق برش میزند.

 چینش رویدادها در صفحه‌ی «رویدادها» به چه شکل است؟ چرا رویداد من مشاهده نمی‌شود؟

رویدادهای موجود در صفحه‌ی «رویدادها» با توجه به تاریخ برگزاری رویداد چیده شده‌اند. یعنی رویدادهایی که تاریخ‌شان نزدیک‌تر است، بالاتر نمایش داده می‌شوند. کاربر می‌تواند بر اساس محبوب بودن رویداد یا علاقه‌مندی خود نیز رویدادها را مرتب کند. برای دیدن سایر رویدادها باید در انتهای هر بخش از این صفحه روی دکمه «رویدادهای بیشتر» کلیک کنید.

آیا ایوند ابزاری برای تبلیغات هم دارد؟

بله. شما می‌توانید با مراجعه به پنل مدیریت رویدادتان، از منوی دست راست گزینه‌ی «ابزارهای تبلیغاتی» و سپس «سفارش تبلیغات» را انتخاب کنید. این‌جا می‌توانید ابزارهای تبلیغاتی را مشاهده کنید و اگر نیاز به راهنمایی بیشتر بود، با ما در تماس باشید.

 چه طور می‌توانم لیست شرکت‌کنندگان رویدادم را داشته باشم؟

کافی‌ست وارد پنل مدیریت رویدادتان شوید و از منوی دست راست، گزینه‌ی «شرکت‌کنندگان» و سپس «لیست شرکت‌کنندگان» را انتخاب کنید. این‌جا می‌توانید لیست را به صورت فایل اکسل دریافت کنید.

 می‌خواهم بدانم که شغل شرکت‌کنندگان چیست و یا در چه رشته‌ای تحصیل کرده‌اند. آیا شما می‌توانید کمک کنید؟

کافی‌ست وارد پنل مدیریت رویدادتان شوید و از منوی دست راست، گزینه‌ی «شرکت‌کنندگان» و سپس «سوالات فرم ثبت‌نام»، سوالات مورد نظرتان را درج نمایید و پاسخ به آن‌ها را به دلخواه خود الزامی یا اختیاری کنید.

من تعدادی سوال برای فرم ثبت‌نام ایجاد کرده‌ام. از کجا اطلاعاتی که شرکت‌کنندگان در آن فیلدها نوشته‌اند را ببینم؟

شما می‌توانید از قسمت «شرکت‌کنندگان» گزارش اکسل را دریافت کنید و به اطلاعات مورد نظر خود در فایل اکسل دسترسی داشته باشید.

 چه طور می‌توانم از ثبت‌نام‌های رویدادم مطلع شوم؟

شما می‌توانید وارد قسمت «شرکت‌کنندگان» رویدادتان شوید و در بالای این صفحه، گزینه‌ی «هر ثبت‌نام با یک ایمیل به من اطلاع داده شود» را انتخاب کنید.

 من تعداد بلیت‌هایم را ۱۰۰ عدد تعریف کرده‌ام اما بعد از چند دقیقه بدون این‌که شرکت‌کننده‌ای داشته باشم، تعداد بلیت‌های موجود کم شده است. مشکل کجاست؟

در واقع مشکلی وجود ندارد. در صورتی که کاربری وارد پروسه‌ی خرید بلیت شود، از تعداد بلیت‌های تعریف‌شده کسر خواهد شد. اگر مخاطب‌تان مراحل پرداخت را با موفقیت به پایان نرساند -بعد از گذشت ۳۰ دقیقه- بلیتِ کم‌شده مجددا به پنل رویداد برخواهد گشت.

 ما رویدادی داریم که به صورت هفتگی و مرتب برگزار می‌شود. آیا برای این رویدادها هر هفته باید صفحه‌ی جدید تعریف کنیم؟

بله. شما باید رویدادهای خود را به صورت هفتگی ایجاد کنید. برای سهولت در ایجاد رویدادهای مشابه می‌توانید رویدادهایتان را از رویدادهای قبلی کپی کنید. به این صورت که در حساب کاربری‌تان وارد قسمت «رویدادهای من» شوید و با کلیک روی دکمه‌ی کپی -که در انتهای ردیف قرار دارد- گزینه‌ی کپی را انتخاب نمایید.

بعد از ایجاد رویدادها این امکان وجود دارد که شناسه‌ی آن‌ها به صورت اتوماتیک تایید شود تا نیازی به انتظار برای تایید شدن رویداد توسط «ایوند» نداشته باشید.

 آیا می‌شود رویدادهای هفتگی ما یک آدرس (URL) ثابت داشته باشد؟

شما می‌توانید برای این منظور، از «لینک مرجع» استفاده کنید. با تعریف یک لینک مرجع برای رویدادهایتان، می‌توانید در اطلاع‌رسانی‌ها -به جای لینک رویدادهای هفتگی- «لینک مرجع» رویدادهایتان را قرار دهید. در این صورت کاربران با مراجعه به لینک مرجع شما، به صفحه‌ی آخرین رویداد قابل خرید شما هدایت می‌شوند. به طور مثال:

لینک مرجع رویداد هفتگی همفکر به صورت evand.com/hamfekr تعریف شده است و اگر کسی به این آدرس برود به صفحه‌ی آخرین رویداد همفکر که قابل شرکت است هدایت خواهد شد که یک آدرس مشخص مثل evand.com/events/hamfekr-13 دارد.

 ما از سمت یک مجوعه قصد ایجاد تعدادی رویداد داریم که برگزارکننده‌ی هرکدام متفاوت است. آیا امکان افزودن برگزارکنندگان دیگر برای رویدادهای ساخته‌شده در یک اکانت وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید از قسمت حساب کاربری، در منوی سمت راست «برگزارکنندگان» را انتخاب نموده و برگزارکنندگان دیگر را اضافه و یا حذف کنید.

 آیا می‌شود برای چند نفر در یک حساب کاربری، سطح دسترسی تعریف کرد؟

بله. شما می‌توانید از قسمت حساب کاربری و در منوی سمت راست، «برگزارکنندگان» را انتخاب نمایید و با استفاده از گزینه‌ی مدیریت نقش‌ها -که روبه‌روی نام هر برگزارکننده قرار دارد- دسترسی هریک را مشخص کنید.

در صورت انتخاب گزینه‌ی «آنالیست» برای برگزارکنندگان، آن‌ها فقط قادر به دیدن گزارش‌های رویداد خواهند بود و نمی‌توانند تغییری در رویداد ایجاد کنند.

 آیا امکان اضافه کردن لینک صفحات برگزارکننده در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید از قسمت حساب کاربری و در منوی سمت راست، «برگزارکنندگان» را انتخاب نمایید و هنگام تعریف و یا ویرایش برگزارکننده‌ها، لینک صفحات اجتماعی مورد نظر خود را اضافه نمایید.

آیا امکان فراهم کردن شرایطی برای خرید گروهی با تخفیف و ارائه‌ی آن به خریداران بلیت رویدادم وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید یکی از بلیت‌هایتان را به طور مثال با عنوان «خرید گروهی با ۵۰٪ تخفیف» تعریف کنید. در هنگام تعریف بلیت، در قسمت حداقل و حداکثر همان عددی را درج نمایید که می‌خواهید گروه‌ها به آن تعداد باشند. سپس قیمت بلیت را به همان مقدار دل‌خواه نسبت به بلیت‌های عادی کاهش دهید.

به طور مثال یک بلیت با عنوان «شرکت در رویداد» با قیمت ۱۰ هزار تومان تعریف می‌شود و یک بلیت دیگر با عنوان «خرید گروهی با ۵۰٪ تخفیف» (با حداقل و حداکثر ۱۰عدد) با قیمت ۵۰ هزار تومان. بنابراین کسانی که قصد خرید گروهی داشته باشند حتماً می‌بایست ۱۰نفر باشند. در صورتی که بخواهید گروهها حداقل ۱۰ نفر به بالا باشند، در قسمت تعریف بلیت میتوانید حداقل تعداد را ۱۰ و حداکثر را به دلخواه خود عددی بالاتر قرار دهید.

 آیا امکان خرید بلیت بدون مراجعه به سایت ایوند برای مخاطبین وب‌سایت من وجود دارد؟

با ورود به قسمت «تنطیمات» رویدادتان می‌توانید از قسمت «نمایش فرم ثبت‌نام در سایت شما» کد درج شده را کپی کنید و در مکان مورد نظر در وب‌سایتتان قرار دهید. در این حالت امکان خرید بلیت رویداد بدون مراجعه به سایت ایوند امکان پذیر خواهد بود.

 من یک رویداد ساخته‌ام اما مطمئن نیستم که آدرس یا سایر جزئیات تغییری خواهد کرد یا نه. می‌شود فعلا آن را نمایش ندهید؟

بله. انتشار یا عدم انتشار یک رویداد کاملا در اختیار برگزارکننده است. رویداد شما پس از ایجاد، توسط «ایوند» تایید خواهد شد. شما می‌توانید در قسمت ویرایش رویداد، وضعیت انتشار رویداد را به دل‌خواه خود تغییر دهید.

 می‌خواهم رویدادی ایجاد کنم که فقط تعداد خاص و مشخصی از افراد (دانشجویان دانشکده‌ی خودمان یا اعضای شرکت خودمان) بتوانند در آن شرکت کنند و شخص دیگری امکان خرید بلیت نداشته باشد. آیا این امکان وجود دارد؟

شما می‌توانید در انتهای ساخت رویداد گزینه‌ی «رویداد خصوصی است» را فعال نمایید و یا پس از ساخت آن در قسمت ویرایش، رویدادتان را خصوصی و یا عمومی کنید. برای اطلاع‌رسانی رویدادتان به قشر خاصی که مد نظر دارید هم می‌توانید لینک رویدادتان را فقط برای آن تعداد خاص ارسال کنید.

 آیا می‌توانم از بازدیدهای صفحه‌ی رویدادم گزارشی داشته باشم؟

بله. پس از ورود به پنل مدیریت رویدادتان، می‌توانید در جدول آنالیز گوگل که در انتهای صفحه‌ی پیشخوان مدیریتی وجود دارد، آمار بازدیدهای صفحه‌ی رویدادتان را ببینید.

 می‌خواهم رویدادهای قبلی خود را حذف کنم اما امکان این کار برایم وجود ندارد. مشکل چیست؟

در صورتی که رویدادهای قبلی شما دارای شرکت‌کننده باشند، امکان حذف آن‌ها نیست.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به راهنمایی بیشتر، با ما در تماس باشید.

در موضوع برگزارکننده‌ی رویداد هستم.سوالات پرتکرار

شما از این راهنمایی راضی بودید ؟